    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 26 May 2017 21:20:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Magister inżynier architekt zaprojektował dom.
    From: w...@a...com

    W dniu piątek, 26 maja 2017 22:40:02 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Z boku na działce budują sąsiada. Fajny ludek, więc zainteresowałem
    (....)
    > Potem jeszcze się rozwodzi, że te 120 kWh/m2rok jest zgodne
    > z przepisami (bzdura) oraz jest ekonomiczne i racjonale etc. Nie chce mi
    > się przepisywać ze skana.
    >
    > I potem dziwić się, że ci biedni ludzie palą wunglem w nowoczesnych,
    > małych domkach...
    > L.
    Trudno jest w obecnych czasach znaleźć dobrego fachowca. Ja zmowilem plytkarza
    z internetu, bo był tani. Musialem go przegonić jak mi zaczal ukladac plytki od
    najdalszego kata pomieszczenia. Gdyby tak ulozyl jak zaczal to za progiem
    mialbym pasek kilkucentymetrowy i jeszcze na skos, co raziłoby moje odczucia
    estetyczne do końca zycia...
    Architekci tez rozne sa. Nalezalo sprawdzić czy ten magister inżynier
    architekt nie jest architektem od krajobrazu wiejskiego. Albo pożarnictwa.

    W sumie przed zleceniem projektu należy poprosić pana magistra inżyniera
    architekta o podanie kilku zrealizowanych projektów jego autorstwa. Jak zaczyna
    krecic to należy szukac kogos innego najlepiej z polecenia przyjaciol o ile
    się takich ma. W ogole panowie architekci uwazaja się za artystow, którzy maja
    wizje czyli zwidy a wymagania klienta czy sprawy użytkowe budynkow maja daleko
    w tyle.

    Pzdr
    Tornad