eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie › Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
  • Data: 2022-02-12 23:50:21
    Temat: Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2022 o 22:53, marios pisze:
    > Długie, ale .. może komuś będzie się chciało ;)

    Wielkie dzięki panowie za dobre naświetlenie problemu.

    @Janusz słusznie zauważył - co i mnie po głowie chodziło - że mam po
    prostu za mały dom i dlatego rentowność słaba mi wychodzi.

    Kurde, a latem nawet tak rozmyślałem nad kilkoma panelami 320W (no
    coś właśnie w tej cenie co podajesz), były nawet w sklepie 1/2 godziny
    drogi ode mnie, ale żona czymś mi tam truła i porzuciłem temat.

    To chyba kupię, mono, może i ten Haier - to właśnie te tańsze (12k bez
    głębszego szukania) niż samsungi widziałem.

    Bufory mam, grzałki 4.5-6kW w nich siedzą - to jak co - włączę, bojler
    dwa płaszcze, zawory 3D (z napędami) mam, orurowanie "na zapas" jest,
    "śrubunków" już ze 200 na pakuły skręciłem, to sam sobie podłączę.

    Jak wytrzymują (bez pecha) 10 lat, to spoko, będę spokojniej spał.