  • Data: 2021-03-30 15:20:57
    Temat: Re: Mała studnia, fotowoltaika, wiatr
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówił ci już uzyszkodnik że debil debil jesteś?

    Nie. Nikt mi nic takiego nigdy nie mówił, ale jakiś były UB-ek z
    Bałuciarz na grupach dyskusyjnych ciągle wypisuje takie inwektywy pod
    moim adresem i powtarza jak mantrę. Tyle, że on do wszystkich tak samo
    pisze, dlatego nie można go traktować jako osoby normalnej.

    > Z jednej strony mnie nienawidzisz bo prawdę o tobie napisałem. Z
    > drugiej poświęcasz mi wiele czasu. Poświęciłem ci cztery zdania, jak
    > na takie gówno jak ty o cztery za dużo.

    Co zaś twojej wypowiedzi to dziękuję ci, że się ze mną zgadzasz.

    P.S.

    W niedzielę proponuję, abyś się udał do kościoła i pomodlił o zdrowe
    kolana. Nie proś o uleczenie swojej głowy, bo tu już żaden cud ci nie
    pomoże.