  • Data: 2010-10-27 21:16:20
    Temat: Re: Malowanie na kolor
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-27 23:09, Maxi pisze:
    > Witam! Jak malujecie ściany na kolor? Czy zostawiacie biały pasek przy suficie,
    > jeśli tak to na ile cm? Bo myślę o 5 cm -szerokość taśmy.
    > Czy malujecie kolorem do samego sufitu? Jak to zrobić, żeby było OK?

    Ja nie zostawiam paska.
    Jedno Ci poradzę. Nie odcinaj kolorów dokładnie w samym rogu. Na 100%
    nie odetnie się idealnie. W samiuśkim rogu zapewne tynk nie jest
    perfekcyjny i będzie kiepsko. Wyjedź odcięciem ze 2mm na ścianę bądź
    sufit. Nie będzie tego widać a będziesz miał równe linie.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...