  • 1. Data: 2010-10-27 21:09:38
    Temat: Malowanie na kolor
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Witam! Jak malujecie ściany na kolor? Czy zostawiacie biały pasek przy suficie,
    jeśli tak to na ile cm? Bo myślę o 5 cm -szerokość taśmy.
    Czy malujecie kolorem do samego sufitu? Jak to zrobić, żeby było OK?

  • 2. Data: 2010-10-27 21:16:20
    Temat: Re: Malowanie na kolor
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-10-27 23:09, Maxi pisze:
    > Witam! Jak malujecie ściany na kolor? Czy zostawiacie biały pasek przy suficie,
    > jeśli tak to na ile cm? Bo myślę o 5 cm -szerokość taśmy.
    > Czy malujecie kolorem do samego sufitu? Jak to zrobić, żeby było OK?

    Ja nie zostawiam paska.
    Jedno Ci poradzę. Nie odcinaj kolorów dokładnie w samym rogu. Na 100%
    nie odetnie się idealnie. W samiuśkim rogu zapewne tynk nie jest
    perfekcyjny i będzie kiepsko. Wyjedź odcięciem ze 2mm na ścianę bądź
    sufit. Nie będzie tego widać a będziesz miał równe linie.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2010-10-27 21:36:33
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 27 Paź, 23:09, "Maxi" <m...@o...pl> wrote:
    > Witam! Jak malujecie ściany na kolor? Czy zostawiacie biały pasek przy suficie,
    > jeśli tak to na ile cm? Bo myślę o 5 cm -szerokość taśmy.
    > Czy malujecie kolorem do samego sufitu? Jak to zrobić, żeby  było OK?

    pasek jest po to zeby zamaskowac krzywy sufit albo nierowna krawedz.
    Mozna pasek przyklejac na styk rowno z sufitem a mozna sobie zrobic
    klocek i nim odmierzac rowna odleglosc od sufitu.
    Ja mam jakies 10 cm pasek bialego od sufitu. Zaklejenie jest bajecznie
    latwe. Wazne zeby ktos pomogl na poczatku przytrzymac tasme bo slabo
    sie trzyma. Potem sie jedna reka rozwija rolke a druga trzyma klocek i
    miedzy nim a palcem puszcza tasme (strona bez kleju od klocka). I
    przytykajac klocek do sufitu przyklejamy tasme do sciany.

    Jak masz prosty sufit i rowna krawedz kup waska tasme i klej na styk
    do sufitu.
    Bedzie ok.