  • 1. Data: 2010-10-27 18:19:17
    Temat: długość okapu - przekrój krokwi jeszcze raz
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    Witam,

    Ile z Waszego doświadczenia można wystawać krokiew poza murlatę aby nie
    powyginała się pod cięzarem dachówki, śniegu itd.
    Chcę wystawić krokiew o 100cm liczone w poziomie od ściany. Krokiew 20x8
    rozstaw co 90cm.

    K.S.

  • 2. Data: 2010-10-27 20:28:44
    Temat: Re: długość okapu - przekrój krokwi jeszcze raz
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "KS" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ile z Waszego doświadczenia można wystawać krokiew poza murlatę aby nie
    > powyginała się pod cięzarem dachówki, śniegu itd.

    to sie powinno policzyć, a nie brać na wyczucie :)

    > Chcę wystawić krokiew o 100cm liczone w poziomie od ściany. Krokiew 20x8
    > rozstaw co 90cm.

    u mnie bedzie wysunięta o 120cm, 18x8 ale belki stropowe również wyjda poza
    budynek i skręcę je z krokwiami wiec jakos to miejsce wzmocnię. Czyli wiązar
    bedzie krokwiowo-jętkowy dodatkowo zamknięty dołem.

    b.

  • 3. Data: 2010-11-07 10:32:37
    Od: "Ponury" <k...@w...pl>

    > Chcę wystawić krokiew o 100cm liczone w poziomie od ściany. Krokiew 20x8
    > rozstaw co 90cm.
    Witam!
    A nie będzie cienia w oknach? Jaki spadek dachu?
    Ja mam to w projekcie ;-)

    Pozdrawiam!