  • 1. Data: 2010-10-26 18:16:42
    Temat: zielone ocieplenia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masakra coraz więcej widuję budynków z pięknymi zielonymi polami glonów na
    ociepleniach.

    chyba ze to jakieś działanie ekologiczne, "zielone ściany" :)

  • 2. Data: 2010-10-26 20:08:43
    Temat: Re: zielone ocieplenia
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > masakra coraz więcej widuję budynków z pięknymi zielonymi polami glonów na
    > ociepleniach.
    >
    > chyba ze to jakieś działanie ekologiczne, "zielone ściany" :)

    To nie ekologia ale wpływ nadzwyczaj wilgotnego klimatu tego dziwnego roku.

    Marek

  • 3. Data: 2010-10-27 19:56:22
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 26 Paź, 20:16, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > masakra coraz więcej widuję budynków z pięknymi zielonymi polami glonów na
    > ociepleniach.
    >
    > chyba ze to jakieś działanie ekologiczne, "zielone ściany"  :)

    Ja widze nie tylko na ociepleniach. Mam jedna sciane ktora sie
    zazielenila 2 lata temu i zaraz obok sciane nieocieplona ktora tez sie
    zrobila zielona.
    Ale fakt jest taki ze ostatnie 2 lata to dosyc specyficzne sa. Wilgoci
    u nas ostatnio jest duzo.