  • 1. Data: 2010-10-26 11:31:56
    Temat: Re: plastikowy zbiornik akumulacyjny do pieca
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 26 Paź, 13:13, Bucz <n...@...pl> wrote:
    > mam jeszcze jedno dodatkowe dziwne pytanie
    > czy ktos kiedys probowal zastosowac jako zbiornik akumulacyjny
    > plastikowa beczke 1000L oblożoną styropianem lub watą
    szklaną?http://marketeo.com/photoOffer/big/179915_bi
    g.jpg

    > czy sa jakies przeciwwskazania?

    Ja mialem, co prawda nie taka ale zwykla 150l beczke, uzyta jako
    bojler dla ogrodowego solara. Oblozylem styro i dzialalo. Tylko nawet
    tam rdza osiadala na plastiku.To znaczy woda nosila rdzawy nalot i on
    osiadal na sciankach.
    Dzialalo 2 lata i nic sie nie dzialo.
    Klopotliwe moze byc wykonanie kroccow. Ja wkrecilem je na montazowym
    kleju. ale lepiej wpuscic wezownice gora bo calosc i tak bedzie
    bezcisnieniowa.