  • 1. Data: 2010-10-26 09:14:30
    Temat: Problem czysto teoretyczny
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Teoretyczny dlatego, ze nie dotyczy mnie ale jestem ciekaw.
    Codziennie przejezdzam obok 2 budow biurowcow. Jeden stawiany w
    typowej technologii zelbetonowej, drugi niby podobnie ale jakies
    roznice niby sa. Ten pierwszy to konstrukcja wypelniana pozniej
    sciankami z ceramiki. Ten drugi tez posiada konstrukcje zelbetonowa
    (filary, wience) ale opiera sie to na sciankach z ceramiki. W
    pierwszym przypadku kazdy poziom (pietro) oddzielane jest od
    nastepnego papa to w drugim przypadku nie zauwazylem, zeby stosowali
    jakies "przekladki" izolujace (oddzielajace). Dlaczeg?

    Pozdrawiam
    KADAR