  • 1. Data: 2010-10-26 09:35:45
    Temat: ściana szczytowa / kolankowa - jak sprawdzić fachowców?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Witam,

    Jestem na etapie wykonania ścian szczytowych i kolankowych. Czy możecie
    udzielić mi wskazówek jak fachowcy powinni to zrobić, żeby dało się
    poprawnie ocieplić? Na co mam zwrócić uwagę?

    Mój domek to typowa stodółka z dachem dwuspadowym. Ścianka kolankowa
    10,4m - będzie 6 słupków usztywniających. Ściany szczytowe 9,6m. na
    wschód i zachód.

    PS. Próbowałem się przebić przez wątek Kaszpira, ale tak się rozrósł że
    nie dam rady z przyczyn obiektywnych. Wiem na razie tyle, że ściany
    szczytowe nie mogą być zbyt wysokie - ale co to oznacza w praktyce?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2010-10-26 09:56:02
    Od: "Tomemk" <S...@g...pl>

> [...]
    > nie dam rady z przyczyn obiektywnych. Wiem na razie tyle, że ściany
    > szczytowe nie mogą być zbyt wysokie - ale co to oznacza w praktyce?

    tutaj chyba najdokladnie Ci doradzi Kiki :)
    któremu to bardzo źle zrobili

    dobrze, ze pytasz

    sporo było na ten temat juz

    ostatnie 20cm szczytow styropianem wykończ i murłaty
    tez opatul od wewnątrz i od zewnątrz i od gory
    taką czapkę

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-10-26 10:13:38
    Temat: Re: ?ciana szczytowa / kolankowa - jak sprawdzi? fachowc?w?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-10-26 11:56, Tomemk pisze:

    > tutaj chyba najdokladnie Ci doradzi Kiki :)
    > któremu to bardzo 1/4 le zrobili
    >
    > dobrze, ze pytasz
    >

    > sporo by?o na ten temat juz
    >
    > ostatnie 20cm szczytow styropianem wykoncz i mur?aty
    > tez opatul od wewn?trz i od zewn?trz i od gory
    > tak? czapke

    kiedyś natrafiłem na dobry materiał w sieci z rysunkami przekrojowymi. A
    dzisiaj, kiedy bardzo tego potrzebuję, nie mogę natrafić na to chociaż
    szukam intensywnie już 2 godziny! :(

    Co to znaczy "ostatnie 20cm".. Od czego liczyć te 20cm? Taki ma być
    prześwit pod krokwią "na gotowo"?

    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2010-10-26 10:14:40
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    > nie dam rady z przyczyn obiektywnych. Wiem na razie tyle, że ściany
    > szczytowe nie mogą być zbyt wysokie - ale co to oznacza w praktyce?

    Styropian zewnętrzny sciany ma łączć sie w sposób ciągły z izolacją dachu. W
    praktyce oznacza to ze również na ścianie (na górze sciany) ma sie znaleźć
    ocieplenie. Czyli ściana nie moze być wymurowana az do dachówek :)

    b.

  • 5. Data: 2010-10-26 10:20:44
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

> [...]
    > szukam intensywnie już 2 godziny! :(
    >
    > Co to znaczy "ostatnie 20cm".. Od czego liczyć te 20cm? Taki ma być

    po prostu jak będa ci murować szczyty to niech zrobią tak, aby były poniżej
    krokwi o te 20cm
    reszte uzupełnią sturopianem

    tez masz zrobic taką "czapkę"

    poczytaj :)

    jak pytałem o odgrom, którego do dziś nie zrobiłem bo ocieplenie ważniejsze
    jak by nie patrzeć

    http://www.grupy.otopr.pl/wycena-instalacji-odgromow
    ej,usn,8861849.html

    pozdrawiam
    Tomasz A.

  • 6. Data: 2010-10-26 19:16:47
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote in message
    > Witam,

    dawaj foty

  • 7. Data: 2010-10-26 19:50:47
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote in message
    >>

    > dawaj foty

    nie daj bo ci każą budynek sprzedać :-)))))))))))))))

    b.

  • 8. Data: 2010-10-26 20:08:16
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > nie daj bo ci każą budynek sprzedać :-)))))))))))))))

    On jeszcze nie wybudował chyba :-)

  • 9. Data: 2010-10-27 08:52:16
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-10-26 22:08, kiki pisze:

    > "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > On jeszcze nie wybudował chyba :-)

    Jeszcze nie na tyle, żeby było za późno :)
    Szkoda, że nie widziałem tego postu wcześniej - zrobiłbym jakieś
    rozsądne fotki - a tak to tylko z komórki

    http://simplest-image-hosting.net/jpg-0-dsc00528
    http://simplest-image-hosting.net/jpg-0-dsc00529
    http://simplest-image-hosting.net/jpg-0-dsc00530

    i jedno z dzisiaj

    http://simplest-image-hosting.net/jpg-0-img-6709

    Rozmawiałem dzisiaj z murarzami o szczytach i zdawali się rozumieć o co
    mi chodzi. Ale jak to wyjdzie w praktyce.. zobaczymy :)

    PZDR
    Shaman

  • 10. Data: 2010-10-27 13:47:15
    Od: "kiki" <k...@k...net>