  • 1. Data: 2010-10-26 18:09:42
    Temat: ARCHITEKT- usługi projektowe
    Od: Bartek Boratyn <b...@g...com>

    Polecamy swoją pomoc przy opracowaniu projektów domów jednorodzinnych,
    wielorodzinnych i usługowych, w tym przedszkoli.
    Posiadamy uprawnienia zawodowe poparte dużym doświadczeniem w pełnym
    zakresie
    usług architektonicznych, współpracuję z doświadczonymi branżystami.
    Z powodzeniem projektujemy obiekty na terenie Dolnego i Górnego
    Śląska.

    B2 Architekci Biuro Projektowe
    www.b2architekci.pl
    b...@b...pl
    tel. 604 559 533

  • 2. Data: 2014-01-14 12:03:09
    Temat: Re: ARCHITEKT- usługi projektowe
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 26 października 2010 20:09:42 UTC+2 użytkownik Bartek Boratyn napisał:
> [...]
    > usług architektonicznych, współpracuję z doświadczonymi branżystami.
    > Z powodzeniem projektujemy obiekty na terenie Dolnego i Górnego

    Ponownie polecamy nasze usługi!

  • 3. Data: 2014-01-14 12:20:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.01.2014 12:03, b...@g...com pisze:
    > W dniu wtorek, 26 października 2010 20:09:42 UTC+2 użytkownik Bartek Boratyn
    napisał:
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Ponownie polecamy nasze usługi!

    Uczciwe firmy nie reklamują się w ten sposób!

    Czyżby jacyś OSZUŚCI?

  • 4. Data: 2014-01-14 13:14:07
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    >>> b...@b...pl

    > Uczciwe firmy nie reklamują się w ten sposób!
    >
    > Czyżby jacyś OSZUŚCI?

    E tam od razu nieuczciwi. Po prostu nieudacznicy życiowi, którzy nie
    potrafią pozyskać klienta, bo są tak słabi w tym co robią, że nikt nie
    chce korzystać z ich usług, dlatego "chwytają się ostatniej deski
    ratunku" spamując w bezczelny sposób grupy dyskusyjne. Porządne firmy
    nie muszą się reklamować i mają multum zleceń.
    Na wszelki wypadek ich dane wędrują u mnie na czarną listę firm, z
    którymi nie powinno się współpracować. Tak samo robię z wszystkimi
    firmami, które spamują adresy e-mailowe.

  • 5. Data: 2014-01-14 13:44:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jan 2014 13:14:07 +0100 osobnik zwany uzytkownik
    napisał:

    > E tam od razu nieuczciwi. Po prostu nieudacznicy życiowi, którzy nie
    > potrafią pozyskać klienta, bo są tak słabi w tym co robią, że nikt nie
    > chce korzystać z ich usług,

    a chciałbyś mieć dom zaprojektowany przez kogoś kto nie umie zauważyć, że
    odpowiada na post sprzed 10 lat? Przecież to się musi zawalić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?