  • Date: Sun, 22 Feb 2009 01:54:09 +0100
    From: Lindo <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi

    Wiesz co Mirzanku....jestem zniesmaczona Twoją nietolerancją. Mam dobrą
    pamięć i sorry ale przypomnę Ci jak chciałeś sprowadzić roślinę Kudzu,
    która chyba więcej złego robi środowisku niż jakaś trawa. I ja Cię
    rozumiałam jakoś. Daj chłopie ludziom żyć jak chcą i jak kasy nie
    bierzesz to nie bądź społecznym policjantem.
    To tyle.
    Rośnie sobie konopia.. miech rośnie. Widać po coś jest stworzona.
    Komu ufasz?
    Mówiono onegdaj, że ziemia jest płaska. Wielkie autorytety!!!
    Dasz się za to zabić, że jest szkodliwa (gandzia)???? czy tak słuchasz
    co w mediach mówią i w to wierzysz?
    Masakra. Pomyśl trochę jak myślisz i co robisz, szczególnie jak piszesz
    na forum publicznym.
    pozdrawiam
    domyślisz się kto