    From: shyguy <r...@s...net>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
    Date: Tue, 24 Feb 2009 08:12:56 -0800 (PST)

    >         Dla mnie przedawkowanie liczy się od momentu, gdy po delikwencie widać,
    > że coś zażył.

    Dlatego alkohol nalezy zdelegalizowac ! Ja widzialem reakcje jak ktos
    strzeli sobie sete i po kilku minutach zrobil sie czerwony na
    twarzy.... Powinnismy chronic mlodziez przed alkoholem i kazdego
    przylapanego na posidaniu /spozywaniu wina piwa czy vodki wsadzic do
    paki na kilka miesiecy czy lat... Ile to mniej bojek... chuliganskich
    wybrykow... rozbitych rodzin... i tragedii na drogach moglibysmy przez
    to uniknac...

    >         Byłam kiedyś na szkoleniu na temat narkotyków. Prowadzący przyniósł ze
    > sobą gablotki z próbkami i zawiniętą w kawałek gazety
    > " maryśkę", skonfiskowaną w młodzieżowym internacie. Na pytanie ,jaki to
    > ma zapach gdy ktoś pali, zrobił skręta i sztachnął się 3-4 razy, nie więcej.

    Znaczy sie szkoleniowcy maja prawo do lamania prawa??? a jak ktos jest
    samoukiem to juz nie????

    > Po kilku minutach zrobił się czerwony na twarzy i zaczął obcierać pot.
    > Takiego działanie na organizm mężczyzny w wieku ok. 30 lat nie
    > spodziewałam się. Jak to działa na kilkunastoletniego ?
    >         Gdzie tu jest kłamstwo

    Dlatego na szkoleniach o spolecznej szkodliwosci alkoholu...
    szkoleniowcy powinni najpierw wypic pol litra aby zademonstrowac w
    przekonujacy sposob jak wodka wplywa na koordynacje ruchowa i
    platanie sie jezyka.

    Pozdrowienia,

    JanuszB