  • 21. Data: 2011-10-26 12:58:50
    Temat: Re: Masz telefon?
    Od: Robson <r...@...pl>

    > niby w oczywistym celu zabrał do teczki wszystkie podpisane przez nas
    > egzemplarze aby je podpisała takze odpowiednia osoba zarządzajaca. TPSA

    I tu wychodzi Twoja ignorancja, niestety. I wiara w łańcuszki św.Antoniego.

  • 22. Data: 2011-10-26 16:59:40
    Od: Bożena <n...@g...com>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    usługi,
    | i z reguły zgadzam sie oferty reklamowe.
    | Oferty papierowe które do mnie docierają a mnie nie interesują po prostu
    | wyrzucam a telefony z ofertami odbieram i grzecznie odmawiam jeśli mnie
    nie
    | interesuje, Jest tych telefonów kilka miesięcznie więc to nie problem. A
    | pisać reklamacje, i pisma o wycofanie moich danych z bazy itp by mi się
    nie
    | chciało- za dużo z tym zachodu, skórka nie warta wyprawki.
    | I jak na razie kłopotów większych nie miałem oprócz opisanej sytuacji z
    Erą.

    Widzisz, to wszystko (jak zawsze zresztą) jest kwestia podejścia i trybu
    życia. Mój telefon i bez telefonicznego spamu dzwoni bardzo często, więc nie
    interesują mnie dodatkowe telefony, które mnie nie interesują, a rozpraszaja
    i zabierają czas - nawet jeśli to jest tylko kilka sekund, żeby powiedzieć
    "Nie jestem zainteresowana, dziekuję".

    Co zaś dotyczy reklamacji, to żyjemy w 21 wieku i nie ma z tym żadnego
    zachodu - nie jest to żadne pismo, a tylko dwie linijki mailem :)

    Bożena.

  • 23. Data: 2011-10-26 17:31:13
    Od: Qrczak <q...@o...pl>

    Dnia 2011-10-26 11:34, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

    > Wypraszam sobie "oszołoma" oraz inne inwektywy.
    > Mam pełne prawo oraz podstawy podejrzewać ludzi o złodziejstwo i oszustwa
    > po wielu osobistych doświadczeniach,

    Ale wiemy, wiemy Iksi, że Ty to masz dopiero doświadczenia.

    Qra

  • 24. Data: 2011-10-26 17:33:30
    Od: Qrczak <q...@o...pl>

    Dnia 2011-10-25 01:08, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:
    > To uważaj.
    > http://www.eioba.pl/a/34b4/prosze-o-rozpowszechnieni
    e-tej-informacji-wsrod-swoich-znajomych

    Nawet kilka. Mam się bać po wielekroć?

    Qra

  • 25. Data: 2011-10-26 17:35:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    4...@4...net
    *Ikselka* napisał(-a):

    > Więc mi nie pie^^^l o mojej nieuzasadnionej wierze w teorie spiskowe

    Nie mniej, bzdurę o płaceniu przez abonenta wywołującego za
    przekierowane "w kosmos" przez abonenta wywoływanego połaczenia
    łyknęłaś, nie przymierzając, jak młody pelikan ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2011-10-26 18:57:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 14:58:50 +0200, Robson napisał(a):

    > I tu wychodzi Twoja ignorancja, niestety. I wiara w łańcuszki św.Antoniego.

    Nie pozwalaj sobie, bodziu.
    To w BOK TPSA poinformowano mnie, ze przyjdzie ktoś do podpisania umowy w
    sprawie łącza. I przyszedł.
    --
    XL
    "Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

  • 27. Data: 2011-10-26 18:59:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 19:31:13 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2011-10-26 11:34, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

    > Ale wiemy, wiemy Iksi, że Ty to masz dopiero doświadczenia.

    Sugerujesz mi kłamstwo? - ja naprawdę rozumiem, że Ci się wiele rzeczy,
    które przeżyłam, w qrzym łebku nie mieści.

  • 28. Data: 2011-10-26 19:00:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 19:33:30 +0200, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2011-10-25 01:08, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:
    e-tej-informacji-wsrod-swoich-znajomych

    > Nawet kilka. Mam się bać po wielekroć?

    A ja myślałam, ze kury biegajace przed samochodami prosto dawno już
    wyginęły...

  • 29. Data: 2011-10-26 19:03:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Oct 2011 19:35:47 +0200, Big Jack napisał(a):

> [...]
    > przekierowane "w kosmos" przez abonenta wywoływanego połaczenia
    > łyknęłaś, nie przymierzając, jak młody pelikan ;)

    Mozesz mi wyjaśnić, co to są dialery?

    "Dialer wykorzystuje nieświadomość użytkownika i łączy się poprzez numer
    dostępowy o kosztach wielokrotnie przekraczających typowe koszty dostępu do
    Internetu. Zwykle jest to numer w odległym i egzotycznym kraju. W wyniku
    tego nielegalnego procederu użytkownik jest zmuszony płacić wysokie
    rachunki telefoniczne. Przestępca, którego dialer zostaje zainstalowany w
    komputerze użytkownika, posiada umowę z egzotyczną kompanią telefoniczną,
    która dzieli się z nim zyskami."

    To jak to jest z tymi przekierowaniami na "drogie" numery?

  • 30. Data: 2011-10-26 19:10:39
    Od: Qrczak <q...@o...pl>

    Dnia 2011-10-26 20:59, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

    Nie.

    Qra