  • 1. Data: 2011-10-18 07:34:44
    Temat: doradzcie
    Od: "julia" <r...@o...pl>

    Witam proszę o pomoc. Chciałabym kontrolowac moje dziecko gdzie w danej
    chwili przebywa za pomocą włożonego do komórki tego "czegoś'' i za pomoca
    jakiegoś programu śledzic na kompie położenie w danej chwili gdzie to
    dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Proszę o
    wskazówki
    dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-18 08:01:38
    Temat: Re: doradzcie
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 09:34:44 +0200, julia napisał(a):
    > Chciałabym kontrolowac moje dziecko gdzie w danej
    > chwili przebywa za pomocą włożonego do komórki tego "czegoś''
    Nie prościej zapytać dziecka gdzie się wybiera?
    Przecież jak się dowie, że jest śledzone to możesz tego nie przeżyć :->

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 3. Data: 2011-10-18 10:21:21
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2011-10-18 09:34, julia pisze:
    > Witam prosz? o pomoc. Chcia?abym kontrolowac moje dziecko gdzie w danej
    > chwili przebywa za pomoc? w?o?onego do kom?rki tego "czego?'' i za pomoca
    > jakiego? programu ?ledzic na kompie po?o?enie w danej chwili gdzie to
    > dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Prosz? o
    > wskaz?wki
    > dziekuje i pozdrawiam

    odpowiedź brzmi:

    gdziejestem.pl

    Działa, wygodne w użyciu. Wada - aplikacja jest w telefonie widoczna
    jako uruchomiona + wymaga telefonu z GPSem + wymaga opłacania internetu
    w komórce + zużywa się znacznie szybciej bateria.

    Wiec może zamiast śledzić z super dokładnością, nie lepiej po prostu
    zadzwonić?

  • 4. Data: 2011-10-18 11:45:35
    Od: wolim <n...@t...pl>

  • 5. Data: 2011-10-18 12:00:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2011 09:34, julia pisze:
> [...]
    > jakiegoś programu śledzic na kompie położenie w danej chwili gdzie to
    > dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Proszę o

    NTG

  • 6. Data: 2011-10-18 13:47:31
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    julia wrote:
> [...]
    > jakiegoś programu śledzic na kompie położenie w danej chwili gdzie to
    > dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Proszę o

    zeby zrealizowac cos takiego w sensowny sposob musisz wydac 2-3 kpln
    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=spy
    +phone&order=d&change_view=1
    *albo* miec spore doswiadczenie w temacie

    w momencie kiedy dziecko (ktore nawiasem mowiac ma na 99% wieksza wiedze
    o tym co sie w jego komorce dzieje niz ty) sie zorientuje to poprostu dany
    program wylaczy badz komorki 'zapomni' jezeli bedzie sie chcialo wybrac
    w owe zakazane rejony

    taki typ kontroli ma sens tylko wtedy kiedy masz niezbita pewnosc ze mimo
    ustalen dzieje sie cos co miec miejsca nie powinno, jezeli jest to proba
    prewencji w stylu 'na wszelki wypadek' to strzelasz solidnego gola
    do wlasnej bramki

  • 7. Data: 2011-10-18 13:55:58
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    julia wrote:
> [...]
    > i za pomoca jakiegoś programu śledzic na kompie położenie w danej
    > chwili gdzie to dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge

    Usługa w orange "Gdzie jesteś" praktykowana w mojej firmie.. W innych
    sieciach też pewnie jest.

  • 8. Data: 2011-10-18 19:49:59
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-10-18 12:21, Osadnik pisze:

> [...]
    > jako uruchomiona + wymaga telefonu z GPSem + wymaga opłacania internetu
    > w komórce + zużywa się znacznie szybciej bateria.

    I trzeba mieć włączony telefon? :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 9. Data: 2011-10-22 19:28:37
    Od: gary <g...@g...pl>

> [...]
    > jakiego? programu ?ledzic na kompie po?o?enie w danej chwili gdzie to
    > dziecko jest. Jak sie to nazywa i gdzie to cos moge kupic. Prosz? o

    "Gdziecko"