  • 1. Data: 2011-10-17 12:41:40
    Temat: Wieszak na przyssawkach.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Kupiłam wieszak na ręczniki papierowe, mocowany do ściany przyssawkami.
    Które oczywiście puszczają po dosyć krótkim czasie, ale to sie okazało PO zakupie.
    Płytki odtłuściłam, przyssawki takoż - i nadal puszczają.
    Gdzies dzwoniło, że czymś trzeba posmarować przyssawki, aby trzymały - i na pewno nie
    chodzi o klej ;-P
    Ma ktoś pomysł?
    --
    XL
    Bronisław Komorowski określający się jako konserwatywny, wierzący otworzył drzwi do

  • 2. Data: 2011-10-18 05:58:22
    Temat: Re: Wieszak na przyssawkach.
    Od: mal <m...@g...com>

    On 17 Paź, 14:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
    > Kupiłam wieszak na ręczniki papierowe, mocowany do ściany przyssawkami.
    > Które oczywiście puszczają po dosyć krótkim czasie, ale to sie okazało PO zakupie.
    > Płytki odtłuściłam, przyssawki takoż - i nadal puszczają.

    W łazience mam kafelki, na powierzchni których jest gładka, matowa
    powłoka. Przyssawki nie trzymają, a jeśli - to krótko. Ktoś niedawno
    poradził mi, by przed przystawieniem przyssawki zanurzyć ją na moment
    we wrzątku. Pomogło i teraz trzyma. Tu chodzi chyba o rodzaj (stopień
    plastyczności?) tworzywa.

    pozdr.
    mal

    P.S.
    Daj już spokój Ikselko z tą polityczną stopką. Nie pasuje do Ciebie :-(

  • 3. Data: 2011-10-18 09:02:37
    Od: Zenon Górecki <z...@o...pl>

    W dniu 2011-10-17 14:41, Ikselka pisze:
> [...]
    > Płytki odtłuściłam, przyssawki takoż - i nadal puszczają.
    > Gdzies dzwoniło, że czymś trzeba posmarować przyssawki, aby trzymały - i na pewno

    Żona kiedyś czytała w "kolorówce" że aby lepiej przyssawki trzymały
    należy je posmarować piwem lub białkiem od jajka.Nie sprawdzone.
    pozdr

  • 4. Data: 2011-10-18 14:14:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 22:58:22 -0700 (PDT), mal napisał(a):

> [...]
    > poradził mi, by przed przystawieniem przyssawki zanurzyć ją na moment
    > we wrzątku. Pomogło i teraz trzyma. Tu chodzi chyba o rodzaj (stopień

    Dziękuję za wszystkie rady - wypróbuję.

    > P.S.
    > Daj już spokój Ikselko z tą polityczną stopką. Nie pasuje do Ciebie :-(

    Jaka tam polityczna. Prochrześcijańska, katolicka.
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

  • 5. Data: 2011-10-24 08:53:52
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Dziękuję za wszystkie rady - wypróbuję.

    Porządna taśma dwustronnie klejąca powinna załątwić sprawę (bezbarwna np., jak
    przyssawki masz przeźroczyste).

    > Jaka tam polityczna. Prochrześcijańska, katolicka.

    Art. 25.2. Konstytucji przeczytaj...

  • 6. Data: 2011-10-24 12:29:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 08:53:52 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):

    > Porządna taśma dwustronnie klejąca powinna załątwić sprawę (bezbarwna np., jak
    > przyssawki masz przeźroczyste).

    Dzięki, spróbuję, kiedy znowu odpadną.

    > Art. 25.2. Konstytucji przeczytaj...

    Art. 25.2: "Władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej zachowują
    bezstronność w sprawach przekonań religijnych, światopoglądowych i
    filozoficznych, zapewniając swobodę ich wyrażania w życiu publicznym."

    Ponieważ bezstronnie mi zapewniły swobodę..., więc wyrażam. Także w
    sygnaturce.
    --
    XL
    "Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i