  • 1. Data: 2011-10-17 15:02:25
    Temat: Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Chce kupic taka kabine http://www.ceneo.pl/3053810

    Jakie szklo jest praktyczniejsze w uzytkowaniu
    - przezroczyste (grafit)
    - szronione (ze sluchu: crappy?)

    imo grafit pewnie latwiej umyc, ale widac kazdy zaciek, a szronione odwrotnie?

    Czy wersja bez brodzika to dobry pomysl? W lazience jest podlogowka, ale nie w
    miejscu gdzie bedzie stala kabina. Nie bedzie zimno w stopy?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2011-10-19 11:52:24
    Temat: Re: Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2011-10-17 17:02, ATZ Rzeszow pisze:
    , a szronione
    > odwrotnie?
    Ja mam szron, ale powierzchnie są gładkie (jak w normalnym szkle) z obu
    stron.
    Pdr. M

  • 3. Data: 2011-10-20 11:26:53
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał(a):

    >- przezroczyste (grafit)
    >- szronione (ze sluchu: crappy?)

    Przezroczyste szklo w tej cenie to pomylka, od widocznych zaciekow
    i kamienia sie nie opedzisz, chyba, ze codziennie pojedziesz na szmacie.
    W drozszych kabinach szklo powleka sie specjalą powłoką, która
    ułatwia spływanie wody.