  • 1. Data: 2011-10-26 13:41:35
    Temat: lodówka BOSCH cooler
    Od: "adam.wp" <a...@w...pl>

    Witam posiadam lodówkę BOSCH cooler *** i mam taki problem. Od pewnego czasu
    zauważyłem ze lodówka słabo chłodzi, jest podwyższona temperatura w środku
    lodówki (na zewnątrz np.21 a w środku 15. Zamrażalnik działa poprawnie.
    Odruchowo sprawdziłem czy gaśnie oświetlenie przy zamknięciu drzwi i okazało
    się, że żarówka przygasa lecz nie wyłącza się do końca, to była przyczyna
    podwyższonej temperatury we wnętrzu (???). Po wykręceniu żarówki - wszystko
    było poprawnie. Włącznik na drzwiach sprawdzony - jest OK. Podpinałem do
    prądu z gniazdem bez bolca zabezpieczającego - bez zmian. Nie znam się na
    budowie lodówek. Ciekawostka po wyjęciu wtyczki z gniazdka i ponownym
    włączeniu lodówki wyłącznik światła działał prawidłowo lecz po kilku
    godzinach wszystko wracało do stanu poprzedniego - żarówka tylko przygasała.
    Co może być przyczyną? Proszę o pomoc. Pozdrawiam!!!