  • Data: 2010-04-07 09:59:48
    Temat: Re: Maszt na antenę tv na kominie...
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hphgcc$a91$1@news.onet.pl...
    > To moze ja sie podepne pod temat
    > Problem jest tez ze sniezeniem, ogolnie mowiac mam 1,5 programu, co jest
    > malo zadawalajace.
    > Nadajnik mam jakies 40 km od domu. Antena siatkowa ( wiem wiem , jest be )
    > Dokladniej, nadajnik to ten
    > http://radiopolska.pl/wykaz/pokaz_lokalizacja.php?pi
    d=7
    > Teraz pytanie; Czy ktos moze poliecic konkretny model anteny tak zeby
    > wspolgral pasmowo (?) z tym nadajnikiem ? Wiem ze antena Yaga, tylko ktora
    > ?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > CeZ__134

    Potrzebujesz szerokopasmową Uda-Yagi ze wzmacniaczem antenowym, który
    możesz zamontować w pudełku samej anteny, o ile ma zaciski (widełki) do
    przykręcenia w tymże pudełku pod śruby na końcach dipola pętlowego. Gdybyś
    na odmiane miał wzmacniacz z wejściem i wyjściem koncetrycznym zamontujesz
    go blisko anteny (np. na maszcie) - w takim przypadku potrzebny będzie
    rozdzielacz oddzielajacy sygnał od zasilania - zazwyczaj kupuje się to jako
    komplet.
    To może być podobna antena:
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_dipol_19-
    21-69_dvb-t_A1911.htm