    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Date: Sun, 25 Oct 2009 21:34:39 +0100

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:192f.000000f5.4ae43338@newsgate.onet.pl...

    > Może w jakiś sposób ustosunkujesz się do kradnących przejazdy komunikacją
    > miejską.

    Chlopie co Ty za pierdoly opowiadasz??
    Czemu kto kolwiek mialby sie tu opowiadac o komunikacji?? Co nas obchodzi
    jakas komunikacja?? My nia niby jezdzimy nie placac?? Nie wiem jak reszta,
    ale ja komunikacja nie jezdze w zasadzie, ale wszelkie rachunki place, za
    paliwo tez. Co my tu budujacy mamy sie wypowiadac o flukach nieplacacych za
    bilety?? Moze o mordercach tez sie wypowiemy bo przeciez sie zdarzaja?

    >Albo do tych co samochodami służbowymi prywatne sprawy załatwiają.

    Tobie to chyba zal ze Ci takiego samochodu nie dali?

    >Z tymi samochodami to kradzież pierwszej wody. Nawet ministerstwo finansów
    >chciało
    > się tym zająć. I zrobić żeby użytkownik proporcjonalnie do VATu się
    > dołożył. Od
    > razu rzesza złodziei ryja zaczęła drzeć. Bo fajnie jest coś ukraść.

    No to moze wytlumacz reszcie czemu my placacy spore podatki finansujemy
    pensje takim stoczniowcom np. choc tego wcale nie chcemy i nikt sie nas o to
    nie pyta. Czemu w majestacie prawa "tworcze" gminy pobieraja podatki od np.
    takiego deszczu jakiegos tam sredniego padajacego na plac od ktorego placi
    sie podatek od nieruchomosci, oplate skarbowa w momencie kupna i to wszystko
    od de facto pieniedzy od ktorych wczesniej i tak pobrany zostal podatek
    dochodowy?? Dopiero wtedy baw sie w aptekarza, bo na te samochody to firmy
    same musza zarobic. Dokladanie roznicy VATu to nic innego jak kolejne
    gnebienie podatkami, cos w stylu obnizymy dochodowy o 2%, ale z poczatkiem
    nowego roku dolozymy akcyze co tam pare tylko groszy do pradu czy paliwa ale
    za to w jakiej skali. Albo tlumaczenie dla idiotow o opodatkowaniu stala
    stawka oleju napedowego i opalowego, ze niby samochodami na tym jezdza. A
    mozna by zupelnie odwrotnie, obnizyc akcyze na paliwa do wartosci opalu.
    Bylo by bardziej uczciwie.
    No ale jak sie siedzi gdzies za biutkiem za panstwowa pensje to ma sie takie
    pojecie o swiecie i podejscie, ze wszyscy w kolo kradna, nawet swoje.

    > Co kradniesz
    > ze takie postawienie sprawy Ci nie pasuje?

    Zmien towarzystwo, albo wez sie za jakas robote to nie bedziesz mial czasu
    na rozmyslanie o glupotach.

    Pozdro.. TK