  • Data: 2009-10-26 08:09:49
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hc3b5n$g41$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > E tam, uszanujcie jego poglad. Wynika z prostego zrozumeinia slowa
    > zlodziej: cokolwiek kradniesz jestes zlodziejem. Byscie mieli firme z 50
    > komorkami sluzbowymi gdzie rachunki meisieczne za rozmowy prywatne szly by
    > w tysiace zlotych - to nagle uznalibyscie ze te rozmowy to tez
    > 'zlodziejstwo' bo pracownik okrada firme i jej wlasciciela. Z kogutkiem
    > nei potraficie sie dogadac jedynie w kwesti 'skali'.

    Człowieku pracuje w firmie gdzie jest ok 40-50 telefonów komórkowych
    słuzbowych. Jak byłem zatrudniany to miałem obawy czy nie zostawić prywatnej
    komórki żeby nie naciągac pracodwacy. Rozmawiałem o tym z pracownikami
    dyrektorami i prezesami. Dla nich nie ma problemu do póki nie przekraczamy
    jakieogs tam limitu (nie przekroczyłem go wiec nie wiem jaki jest, ale chyba
    około 200 zł jak się jest w Polsce jak za granicą to już nie ma ustaleń ale
    za 400 zł nikt się nic nie odzywał), ale to działa w obie strony. Ja mogę
    gadać prywatnie, ale mam mieć cały czas włączoną i odpierać 24/7/365, i
    udzielać wsparcia kolegom klientom, a w razie dymu być gotowy do wyjazdu za
    kilka godzin.

    Wszystko to jest kwestią umowy między pracodawcą-pracownikiem

    Pozdrawiam
    Bartek