  • Data: 2009-10-26 09:42:59
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hc3qh4$inf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie podniecaj sie tak :) - czlowieku pracowalem w firmie gdzie bylo
    > telefonow 200. I karali za prywatne rozmowy wychodzace - losowo sprawdzali
    > billingi.
    I to sie komuś opłacało ? Tworzenie aparatu ścigania :)

    > I co z tego ? Nic. Wszystko jest kwestia umowy ale jesli ktos mowi "nie
    > brac dlugopisow" (parafrazujac) a bierzesz - to kradniesz ;) Kwestia skali
    > czy nazwia Cie złodziejem.

    O własnie to. Przede wszystkim to kwestia umowy z miedzy
    kozystającym/bioracym a włascicielem/dysponentem.
    Jak jest umowa że nie używasz tel do celów prywatnych to kożystanie to
    faktycznie kradziez/oszustko. Ale nie zawsze tak jest. Tylko o to mi
    chodziło.
    Jest umowa że piję herbate pracodawcy to piję. Jezeli zabieram komuś z
    szafki bez jego wiedzyi zgody to kradnę.

    Pozdrawiam
    Bartek