  • Data: 2009-10-26 09:00:06
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:192f.00000153.4ae552fb@newsgate.onet.pl...

    > zabezpieczyć. Przed złodziejem długopisów nie sposób się zabezpieczyć.

    Dajesz raz na tydzien i po problemie. Jak nie pilnuje to jego problem.

    > Co gorsza
    > mało mu można zrobić. W przypadku prowadzenia firmy kradzież minut z
    > abonamentu,
    > paliwa, używanie mojego samochodu do jeżdżenia na dupy i wakacje i nie
    > dokładanie się do jego eksploatacji to zwykła podła kradzież. Więcej to
    > kosztuje
    > niż dwa okna rocznie. Również korzystanie z grup dyskusyjnych w czasie
    > godzin
    > pracy to zwykła pospolita kradzież.

    Jak nie potrafisz sobie radzic z pracownikami w takich sprawach to z Ciebie
    d..a nie szef to tak przy okazji. Wyciaganie tak ogolnych wnioskow na
    podstawie doswiadczen w jednej tylko firmie jest co najmniej bledne. Zwolnij
    ich wszystkich to bedziesz zyl z oszczednosci na pracownikach, skoro koszt
    tych okien jest wiekszy jak przychody, albo zatrudnij normalnych ludzi i
    zaplac im wiecej dzielac sie oszczednosciami na dlugopisach.

    Pozdro.. TK