    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Meble
    Date: Sun, 8 Jan 2012 00:53:06 +0000 (UTC)

    wytnij <jacekwojcik(wytnij)@autograf.pl> napisał(a):

    > Sluchaj, oczywiscie nie mowie ze nie "spam", ale pare lat temu pomogłem
    > paru osobą z tej grupy , są ludzie co może nie umieją " złożyć czegoś z
    > paru pociętych formatek " tak jak Ty uważasz i nie mów o fachowcasz co
    > mają terminy ze 2 m-ce na przód bo siedze w tej braży już troszke i wiem
    > co dzisiaj sie dzieje . Dlatego sie teraz reklamuje bo z robotą jest
    > naprawdę krucho , Każdy woli z Ikei badziewie sobie kupić niż zrobić coś
    > raz na pare lat i takie jakie sobie zażyczy. pa

    Nie mam nic przeciwko konstruktywnemu spamowi. Spam to też źródło informacji.
    Jak jeszcze uda się spamerowi trochę zarobić na spamie to dla mnie jest
    wszystko w porządku. Wiem ze z robotą jest krucho. Nie tylko w branży
    meblarskiej. Wszyscy piszczą. Jak byś złapał kilku klientów przez spam na
    grupie, to nie uważam tego za zbrodnię przeciwko niusom. Tylko na mój gust to
    co pokazujesz w galerii to siermiężny standard. Nie ma tam niczego co by z
    wypierdem było. Brakuje mi na Twojej stronie cen. Wiem że przy indywidualnej
    robocie trudno zrobić cennik. Ale jak by w galerii przy fotkach była
    informacja ile kosztowało, to dawało by możliwość określenia czy klientowi
    warto czy nie warto sobie dupę zawracać. Powodzenia życzę i żebyś wylazł z dołka.