  • 1. Data: 2012-01-07 18:57:29
    Temat: Meble
    Od: wytnij <"jacekwojcik(wytnij)"@autograf.pl>

    Szafy , kuchnie , projekty , inne meble na zamówienie
    porady przez meila
    pozdrawiam
    --
    Szafy meble na zamówienie
    http://garderoby.prv.pl/

  • 2. Data: 2012-01-07 21:01:40
    Temat: Re: Meble
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    wytnij <jacekwojcik(wytnij)@autograf.pl> napisał(a):

    > Szafy , kuchnie , projekty , inne meble na zamĂłwienie
    > porady przez meila
    > pozdrawiam
    Takie meble jak są w galerii na stronie ma umieć zrobić każdy kto skończył
    podstawówkę. Żadnych wodotrysków tam nie widzę. Gotowe drzwiczki i pocięta na
    wymiar płyta. Do tego trochę okuć dostępnych w wielu sklepach. Do zrobienia
    takich mebli wystarcza wiertarka. Resztę potną na wymiar tam gdzie sprzedają
    płyty. Nie jestem ortodoksyjnym przeciwnikiem spamu. Ale za to co pokazałeś,
    chociaż to nie pręgierz, piętno. I oczywiście rozgrzany z jednej strony do
    czerwoności pręt w dupę. Gorącym na zewnątrz, żebyś nie za szybki wyciągnął.
    Ikea przy Twojej ofercie to jak Luwr się prezentuje.

  • 3. Data: 2012-01-07 21:06:06
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > czerwoności pręt w dupę. Gorącym na zewnątrz, żebyś nie za szybki wyciągnął.
    > Ikea przy Twojej ofercie to jak Luwr się prezentuje.

    może właśnie dlatego musi spamować grupę... Znajomy, który robi mi meble od
    kilku lat, ma robotę na kilka miesięcy do przodu, a zasuwa od 6 rano do 22
    wieczorem.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2012-01-07 21:37:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > może właśnie dlatego musi spamować grupę... Znajomy, który robi mi meble
    > od kilku lat, ma robotę na kilka miesięcy do przodu, a zasuwa od 6 rano do
    > 22 wieczorem.

    Slimak sie moze nazywa?

  • 5. Data: 2012-01-07 21:41:19
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]
    >kilku lat, ma robotę na kilka miesięcy do przodu, a zasuwa od 6 rano do 22

    II ok

    % taniej ychodziat tu ma racje. W sklepie dotna oklejądo tego srubokręt +
    wkrętarka i co najmniej 75%taniej wychodzi jak ktoś trochę czasu ma.
    GoogleSketchup polecm;)

  • 6. Data: 2012-01-07 21:41:46
    Od: wytnij <"jacekwojcik(wytnij)"@autograf.pl>

    W dniu 2012-01-07 22:06, Bartek pisze:

    > może właśnie dlatego musi spamować grupę... Znajomy, który robi mi meble
    > od kilku lat, ma robotę na kilka miesięcy do przodu, a zasuwa od 6 rano
    > do 22 wieczorem.

    Sluchaj, oczywiscie nie mowie ze nie "spam", ale pare lat temu pomogłem
    paru osobą z tej grupy , są ludzie co może nie umieją " złożyć czegoś z
    paru pociętych formatek " tak jak Ty uważasz i nie mów o fachowcasz co
    mają terminy ze 2 m-ce na przód bo siedze w tej braży już troszke i wiem
    co dzisiaj sie dzieje . Dlatego sie teraz reklamuje bo z robotą jest
    naprawdę krucho , Każdy woli z Ikei badziewie sobie kupić niż zrobić coś
    raz na pare lat i takie jakie sobie zażyczy. pa

    --
    Szafy meble na zamówienie
    http://garderoby.prv.pl/

  • 7. Data: 2012-01-08 00:53:06
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > naprawdę krucho , Każdy woli z Ikei badziewie sobie kupić niż zrobić coś
    > raz na pare lat i takie jakie sobie zażyczy. pa

    Nie mam nic przeciwko konstruktywnemu spamowi. Spam to też źródło informacji.
    Jak jeszcze uda się spamerowi trochę zarobić na spamie to dla mnie jest
    wszystko w porządku. Wiem ze z robotą jest krucho. Nie tylko w branży
    meblarskiej. Wszyscy piszczą. Jak byś złapał kilku klientów przez spam na
    grupie, to nie uważam tego za zbrodnię przeciwko niusom. Tylko na mój gust to
    co pokazujesz w galerii to siermiężny standard. Nie ma tam niczego co by z
    wypierdem było. Brakuje mi na Twojej stronie cen. Wiem że przy indywidualnej
    robocie trudno zrobić cennik. Ale jak by w galerii przy fotkach była
    informacja ile kosztowało, to dawało by możliwość określenia czy klientowi
    warto czy nie warto sobie dupę zawracać. Powodzenia życzę i żebyś wylazł z dołka.

  • 8. Data: 2012-01-08 05:59:37
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Mnie z kolei ujęło skromne sformułowanie o "badziewiu z IKEI".
    Otóż,dobry człowieku, jak będziesz robił lepiej niż IKEA, albo chociaż tak
    samo dokładnie, z takim samym osprzętem (Blum) tylko taniej to się od
    klientów nie opędzisz.

  • 9. Data: 2012-01-08 08:09:44
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >Do zrobienia takich mebli wystarcza wiertarka.

    Chciałbym zobaczyć te mable, do zrobienia których użyłbyś tylko
    wiertarki..... Ciekawe czy znalazłbyś chętnego na ich zakup ;)

  • 10. Data: 2012-01-08 09:00:00
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Chciałbym zobaczyć te mable, do zrobienia których użyłbyś tylko
    > wiertarki..... Ciekawe czy znalazłbyś chętnego na ich zakup ;)

    ja niedawno skończyłem szafę w sypialni za pomocą tylko wiertarki...
    oczywiście przysłowiowo, bo do tego był młotem, nożyk, imbus i parę
    innych drobiazgów... podobnie robią niektórzy fachowcy, szczególnie
    nowi w biznesie, nie mają zaplecza sprzętowego, zamawiają gotowe
    formatki, z wyciętymi otworami pod zawiasy i złączki, z oklejonymi
    brzegami, potem za pomocą narzędzi mieszczących się w zwykłej skrzynce
    narzędziowej składają to wszystko u klienta... i jeżeli mają fach w
    ręku i nie odwalają chały, to całkiem zgrabnie to wychodzi... zrobiłem
    podobnie, całość zajęła mi jakieś 2 roboczotygodnie (fachowiec
    zrobiłby pewnie w 2 dni) i efekt zajebiszczy...:-)

    pozdrawiam
    s_13