    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mieszkania na wynajem w domu...
    Date: Sun, 19 Apr 2009 18:26:14 +0200

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 17:19:25 +0200, SuperHolowanie.pl napisał(a):

    > mam działkę w centrum miasta i chcę zbudować dom z kilkoma niedużymi
    > mieszkaniami na wynajem. Czy ktoś może mi powiedziec jak to wygląda z punktu
    > osobnego adresu na każde mieszkanie oraz osobnych liczników itp? Chodzi mi o to
    > aby każde mieszkanko miało swój adres, skrzynkę pocztową, media itp. Czy da się
    > to jakoś załatwić i jak oraz jakie to mogą być dodatkowe koszyt w stosunku do
    > domu o takiej samej powierzchni?

    Najlepiej i najprościej będzie tak:
    - budujesz dom _jednorodzinny_
    - pokoje ustawiasz sobie tak, zeby dalo sie z tego zrobic osobne mieszkania
    (nikt nie zabrania miec osobnej kuchni i lazienki w pokoju)
    - do kazdego pokoju robisz osobny licznik na wode i prąd (najlepiej na
    monety, nie zartuje)
    - w NB zglaszasz zakonczenie budowy domu _jednorodzinnego_
    - rejestrujesz DG pod nazwą "wynajem pokoi gościnnych" i jako siedzibe
    podajesz ów dom
    - "gościom" pokoje wynajmujesz na wynajem czasowy, tak jak pokoje w hotelu;
    plus jest taki, ze nie obejmuje ich zadne prawo lokatorskie i w kazdym
    momencie mozesz ich z pomoca policji usunac

    --
    best regards,
    scream