    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mieszkania na wynajem w domu...
    Date: Mon, 20 Apr 2009 11:39:30 +0200

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 23:18:28 -0700 (PDT), Krzemo napisał(a):

    > Scream - jesteś tego pewny? Nie ma żadnych "okoliczności"
    > zmieniających stan rzeczy?

    Absolutnie pewny nie jestem, ale na logikę, osoba wynajmująca pokój
    hotelowy (nie mieszkanie) na określony czas nie jest lokatorem. Pamiętam,
    że czytałem, że jakas gmina w Polsce miala taki pomysl aby dłużników z
    kwaterunków wyrzucać do kontenerów mieszkalnych i podpisywac z nimi umowe
    najmu czasowego bodajze na 5 lat. Argumentowali to wlasnie tym, ze musza
    zapewnic jakis lokal zastepczy, a kontenery mialyby funkcje hotelu, najem
    czasowy, po 5 latach mogliby wyrzucic takie osoby na bruk.

    --
    best regards,
    scream