    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mlotowiertarka 1050W za 159zl w Biedro
    Date: Wed, 18 Jun 2014 17:00:46 +0200

    Użytkownik "Latawiec" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Kwestia szczęścia :-)

    Miałem pilarkę NuToola i silnik się spalił przy cięciu calowych desek.
    Oczywiście gwarancja tego nie obejmuje i kliencie radź se sam. Następna
    kupiłem Graphite (cena porównywalna) i obskoczyłem nią całą budowę zużywając
    kilka tarcz i działa do dziś.
    Natomiast jeśli chodzi o wkrętarki to w Graphite padły oba akumulatory po ok
    roku średnio intensywnego użytkowania, natomiast niebieski Einhell służył mi
    do mieszania kleju do betonu komórkowego i żyje do dziś (choć jedne
    akumulator już ma znacznie mniejsza pojemność), a po drodze obskoczył
    jeszcze zabudowę płytami KG.
    Miałem tez szlifierkę 230mm NuPowerEvolution (ten sam producent co NuTool
    tylko niższe pozycjonowanie) nie wytrzymała szlifowania betonowej nierównej
    podłogi w jednym pokoju. Pył uszkodził nie tylko szczotki ale też komutator
    (czy jak to się nazywa) Kupiłem Einhella (czerwonego) i służy do dziś, a
    przeciął kilkanaście mb granitowych płyt i kilkaset betonowych kostek.
    Wiertarkę miałem Black&Decker i gdzieś tak w połowie prac wykończeniowych
    padła (wiercenie dziur pod kołki i mieszanie kleju do płytek - nic
    ciężkiego), zamieniłem na zielonego Boscha i działa do dziś, choć padł mu
    przełącznik obrotów i futerko już jest całkowicie wytarte.

    Pozdrawiam
    Ergie