eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMoże jest tu jakiś serwisant elektronarzedzi i pomorze w wyborze modelu › Re: Mo?e jest tu jaki? serwisant elektronarzedzi i pomorze w wyborze modelu
    From: "Szumek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mo?e jest tu jaki? serwisant elektronarzedzi i pomorze w wyborze modelu
    Date: Mon, 24 Aug 2015 22:39:43 +0200

    Witam
    w skrucie potrzebuje do intensywnego kucia bez wiercenia ścian w żelbecie w
    firmie
    chińszczyznę poznam
    interesują mnie dokładnie tylko 2 modele
    bosch gsh 5 ce i makita hm0871c (ewentualnie makita hm 1111)
    (specjalnie porównywałem na tej samej ścianie mój stary bosch i nóweczkę
    makitę
    jeżeli chodzi o siłę kucia to chodziły tak samo)
    miałem też na test nową makitę 11kg ten sprzet jest już za cięzki i wywala
    za duże kawały
    oraz szafki ze scian spadają czasami :-)
    jednego boscha 5 dce już wyeksploatowałem tak to można powiedzieć
    jeszcze chodzi wymieniałem w nim narazie szczotki i łożyska ale widzę w
    środku zużycie poszczególnych części
    zęby już są podjedzone są luzy itd
    za jakiś czas będzie do wymiany wirnik i tryb z nim współpracujący
    jeżeli makita w trwałości mu dorówna to biorę makitę ze względu na mniejszą
    wagę
    a jak nie to zostaję przy boschu tylko dokupie takie same

    > Wszystko zależy ile masz tego kucia. Czy sprzęt ma być używany intensywnie
    > w firmie czy amatorsko?
    > Czy chcesz kuć ściany, czy tylko podłogi. Czy to ma być samo kucie czy
    > wiercenie?
    >
    > Makita przede wszystkim jest wygodniejsza i ma porządny system
    > antywibracyjny, o wiele lepszy jak w przypadku Boscha, dzięki czemu praca
    > tym sprzętem nie męczy tak jak Bosch. Ponadto Makita ma silniejszy udar i
    > jest lżejsza.
    > Osobiście wybrałem Makitę, ale mam także sprzęt chiński, z którego także
> [...]
    -wkretarki-mloty-udarowe/mlotowiertarki-mloty-udarow
    e/mlot-udarowy-58g878-graphite,p272426,l166.html