  • Data: 2019-07-25 00:38:30
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 lipca 2019 11:29:01 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Ta dotacja to smiech na
    > sali, tak samo jak ichniejsza elektromobilność

    Bo ja wiem? Jest to z pewnością kiełbacha wyborcza pożeniona z nieporadnymi
    próbami zwiększenia ilości OZE w Polsce, ale czy to złe? Zawsze coś,
    5 patyków to nie jest mało, a jak się do tego doda ulgę w picie na pozostałą
    kwotę inwestycji to się robi nawet nieźle. Jak na nasze ubogie warunki
    oczywiście. Prywatny Niemiaszek 10 lat temu miał takie wsparcie że mu się
    foto zwracało po 6 latach, a wtedy ceny na foto były z kosmosu.

    L.