eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora? › Re: Mój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora?
    Date: Mon, 6 Dec 2021 20:37:27 +0100
    Subject: Re: Mój rekuperator zaczął hałasować - wymiana wentylatora?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 06.12.2021 o 20:22, WS pisze:

    > jaki model wentylatora / rekuperatora?
    >
    > w necie sporo instrukcji można znaleźć, może coś podobnego będzie?
    > np. https://www.youtube.com/watch?v=VuLtr4KQejI
    > https://www.youtube.com/watch?v=QmdSoj7Gr90

    Ten drugi film to prawie mój wentylator (trochę inne oznaczenia, ale
    producent ten sam).
    Rekuperator to Viessmann Vitovent 300-W, który jest podróbą Brinka.
    Płyta główna w obu jest identyczna i ma nawet oznaczenia Brinka.

    Wyjąłem wymiennik ciepła i od środka dostałem się do wentylatorów, ale
    są zamontowane tak, że chyba trzeba je wyciągać od zewnątrz. Czyli
    trzeba zdjąć boczną ściankę. Cały problem, że reku wisi na ścianie i nie
    mam możliwości dostać się do tylnej ściany, jeśli tam są jakieś śruby.

    https://youtu.be/ii96njvOIAE?t=124

    --
    MN