  • Data: 2010-10-15 18:12:19
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnie zdjęcie na dole po prawej. Tam jeżeli zobaczysz szparę między
    > styropianem, a murem to znaczy, że styropian jest źle przyklejomy.
    > Powtarzam

    :(

    Prawdopodbnie jest szpara. Jutro jeszcze zobaczę :(

    Zobaczę co zrobili. Jak okaże się że źle kleją stryropian każę im poprawić.

    Boję się jedynie że powiedzą jedno a zrobią drugie :(

    Miałem nadzieję że firma która zajmuje się tym wiele lat , wybudowała już
    sporo domów i nie slyszalem narzekań robi to fachowo a widać że fuszerki to
    norma wsród budowlańców :(