    From: M <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Moja budowa
    Date: Mon, 18 Oct 2010 20:58:58 +0200
    <i96v9k$f5r$1@node1.news.atman.pl> <i9787j$squ$1@inews.gazeta.pl>
    <i97qkg$3v5$1@opal.futuro.pl>
    <f...@d...googlegroups.com>
    <o...@l...dom>
    <2...@l...googlegroups.com>
    <i99nu2$1to$1@inews.gazeta.pl> <i9a5o3$f42$1@inews.gazeta.pl>
    <i9eoe6$f3d$1@news.onet.pl> <i9epob$iot$1@news.onet.pl>
    <i9esdk$b23$1@node1.news.atman.pl> <i9f12s$70c$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <i9fcer$r45$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...dom> <i9gnm9$nt0$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...dom>
    <b...@2...googlegroups.com>

    W dniu 2010-10-18 13:31, /// Kaszpir /// pisze:
    > Zapewne ze szczytami nic się nie da już zrobić. Jednakże pomiędzy
    > dachówką a murem powinno być kilka centymetrów wolnego miejsca (łaty/
    > kontrłaty) i dopiero dachówka. Może więc pomiędzy to włożyć choć w
    > przyszłosci kawałek styropianu.
    >
    > Tak naprawdę nie ma tam nigdy bezpośredniego "dotykania" dachówki do
    > betonu komórkowego. Jest odstęp (folia/łaty/kontrłaty).
    >
    > Wiem że nie będzie to ideał , ale zapewne te włożone pomiędzy kilka
    > centymetrów wełny/styropianu może trochę pomoże ...

    Trochę pomoże, zostaną jeszcze boki.

    Pamiętaj, że teraz poprawienie tego jest łatwe. Ja sam kazałem jedną
    ścianę ciąć przy robieniu więźby (wyglądało, że jest dość miejsca w
    koszu - jednak jak przyszła więźba, to było za nisko.

    Teraz weźmiesz jakąś tarczę i w 2h wykonawca to zetnie i podłoży
    styropian. Jak ocieplisz budynek to będzie już trudna i kosztowna
    sprawa. Dlatego jak musisz, to nawet dopłać parę złotych + za tarczę i
    niech ci to zrobią. Styropian możesz włożyć sam, to żaden problem.

    I tak będziesz musiał to zrobić. Albo zrobisz to teraz (tanio), albo
    zrobisz to później (drogo)

    M.