  • Data: 2010-10-19 19:39:53
    Temat: Re: Moja budowa
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Paź, 20:58, M <M...@o...pl> wrote:

    > Teraz weźmiesz jakąś tarczę i w 2h wykonawca to zetnie i podłoży
    > styropian. Jak ocieplisz budynek to będzie już trudna i kosztowna

    Polecam pile szablasta / prosta (typu lisi ogon) z dlugim brzeszczotem
    z widia. Sa takie ze mozna nawet porotherm 44 przecinac na wylot. Taka
    pila obciecie tego (jak jest dostep) to naprawde pare minut roboty,
    bez kurzu i pylu (no, troche bedzie ale zdecydowanie mniej niz przy
    cieciu niewygodna katowka :) Ja tym u siebie cialem porotherm 25 przy
    murowaniu parteru - obciecie jednego pustaka na raz, trwa ok 10 sek i
    jest rowniotko, lekko, bezkurzowo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.