  • Data: 2020-07-09 19:57:55
    Temat: Re: Moja woda
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Inaczej mówiąc, "Polacy są specjalni, ich nie można porównać do żadnej
    > innej nacji a rozwiązania wdrożone za granicą na pewno się nie sprawdzą,
    > bo u nas po prostu niedasię".

    Zbyt dowolnie parafrazujesz moje słowa. Nigdzie nie pisałem o wyjątkowości Narodu
    Polskiego. Są co prawda tacy, którzy na tym zbili kapitał polityczny ale mnie ta
    opcja nie przekonuje. Powiedziałem tylko o dostosowywaniu rozwiązań do konkretnej
    nacji jej historii, kultury i tysiąca wielu czynników. Kopiowanie zawsze wychodzi
    źle. Zresztą kto lubi kopie?
    K.