    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Monitoring jeszcze raz
    Date: Thu, 04 Jan 2018 11:33:50 +0100

    On 04.01.2018 09:55, Kris wrote:
    > Wiem że przy różnych okazjach temat był poruszany ale może ktoś aktualnie badał i
    jest na bieżąco;)
    > Potrzebuje w pewnej lokalizacji założyć monitoring zewnętrzny
    > 3 maks 4 kamery i kamera przy furtce rejestrująca gębę dzwoniącego.

    Kamery ip mogę polecić Ci Hikvision ale one nie są tanie.
    Mają za to wsparcie producenta odnośnie właśnie do podglądu zdalnego bez
    konieczności posiadania jakiegokolwiek rejestratora.
    Na dobrą sprawę, przy tych kamerach, nawet do nagrywania nie potrzeba
    nic innego jak pendrive podłączony do routera wspiarającego ftp czy coś
    w tym stylu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info