  • 1. Data: 2009-06-03 14:53:38
    Temat: Mufa elektryczna
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Poszukuje hermetycznej mufy w ktorej bede mogl polaczyc kable elektryczne
    niewielkiej srednicy (1,5-2,5mm)

    Moze ma ktos jakies namiary na taki produkt? Znalazlem takie ale dla kabli
    70mm kw a to troche za duzo jak dla mnie.

    Icek

  • 2. Data: 2009-06-03 21:14:56
    Temat: Re: Mufa elektryczna
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    >
    > Moze ma ktos jakies namiary na taki produkt? Znalazlem takie ale dla kabli
    > 70mm kw a to troche za duzo jak dla mnie.

    pomysl o kosulkach termozgrzewalnych

  • 3. Data: 2009-06-04 08:37:02
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Icek pisze:

    > Poszukuje hermetycznej mufy w ktorej bede mogl polaczyc kable elektryczne
    > niewielkiej srednicy (1,5-2,5mm)

    W hipermarketach budowlanych na dziale elektrycznym powinieneś bez
    problemu dostać zestaw do łączenia kabli ułożonych w ziemi. Ja w zeszłym
    roku kupowałem taki zestaw Anticor PBT, bodajże w Castoramie. Jeden
    zestaw wystarcza na wykonanie co najmniej dwóch szczelnych połączeń.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio