    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Multiswitch -jaki
    Date: Wed, 2 Dec 2009 21:18:03 +0100

    Marcin wrote:

    > Ale ja się wogóle nie poczułem urażony :) Najważniejsze to
    > wyjaśnić ew. niedomówienia.

    Ale ja miałem wewnętrzne poczucie że wyraziłem się
    nieco zbyt ostro, więc..

    > Raczej noname nie będę kupować, a więc nie powinien zaistnieć
    > opisany przez Ciebie powyższy problem.

    Trzymam kciuki i proszę o podzielenie sie wrażeniami
    gdy zainstalujesz multiswitch, jak to przebiegło.

    > Kabel już są pod tynkiem, a jakiej jakości ... okarze się po
    > uruchomieniu całej instalacji.

    Czyżbyś był na tyle odważny by prowadzić okablowanie
    bezpośrednio w tynku, a nie w np. peszlach?

    > Nie ma sprawy :) Pozdrawiam! Marcin

    Cieszy mnie to, Pozdrawiam,

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.