    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Murowanie sciany fundamentowej.
    Date: Tue, 21 Apr 2009 13:22:59 +0200

    "Marras" <m...@g...pl> wrote in message
    news:gsjp9g$kp2$1@inews.gazeta.pl...
    > co masz na mysli mowiac dookola? Postawic niwelator "w srodku" budynku i
    > obracac go czy jak?

    Obracać, przecież po to on jest. Kup taki 200zł droższy z samopoziomowaniem
    albo kup laserowy rotacyjny będzie jeszcze prościej. Trudno pójść w złą
    stronę mając czym mierzyć.
    Powinni na etapie szalowania fundamentów ustawić deski na niwelator, nie
    miałbyś kłopotu.
    Ja ci jednak radzę zrobić wieniec i nie przejmować się teraz. Niwelator kup
    ale użyjesz go do wieńca, a za to trzymaj fugi muru mniejsze niż 16mm, to ci
    lepiej zrobi. Zaprawa Rz8 albo mocniejsza.