    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myjka
    Date: Wed, 14 Mar 2018 20:45:39 +0100

    W dniu 14.03.2018 o 19:16, Marcin pisze:
    > Witam, temat pewnie już kiedyś był ale spytam:
    > Czy do mycia kostki brukowej /ok 150m/, auto, rowery itp wystarczy myjka o
    ciśnieniu 130 ? Myślałem o Karcher K4,
    Odpowiem tak:
    miałem Karchera HD810 (profesjonalny 315 at), oraz myjki domowe serii
    K2, K3, K5 i K7. Oprócz ciśnienia ważna jest też wydajność. To samo
    można zrobić myjką serii 2, co myjkę serii wyższej, ale trzeba więcej
    czasu. Za to mała myjka zmieści się pod stołem w garażu, a większa żąda
    już więcej miejsca. Auta taką myjką tak, czy siak się nie da ładnie
    umyć, niezależnie od typu. Trzeba użyć gąbki albo szczotki, żeby było
    czyste. Nawet pianownica do końca nie pomaga.
    Myjka o dużym ciśnieniu stwarza ryzyko "umycia" brudu razem z lakierem.
    Myjką na 315 at umyliśmy z kolegą zderzak w polonezie do gołego plastiku ;-)
    Do mycia kostki brukowej polecam przystawkę T-Racer. Nie chlapie na boki
    i dość fajnie myje. Nadaje się też do elewacji domu.
    Na 150 mkw kup myjkę o oczko większą od najmniejszej i wystarczy.
    Karchery żółte to chińszczyzna, ale na 3-4 lata daje radę.
    Jacek