  • Data: 2014-12-12 14:39:07
    Temat: Re: NTG Cos co Slavo vel okap powinien miec
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 12 Dec 2014 14:06:46 +0100, Maniek4

    > Ja pisze, Tobie sie nie podoba wiec o co chodzi?

    Nie przekręcaj, manipulancie. Tobie się nie podoba, że ja ciebie czytam.
    Więc jak ci się to nie podoba, to przestań pisać.

    > To dobrze czy zle, bo nie wiem co to jest zajebiscie?

    To sprawdź w słowniku w znaczeniu pospolitym.

    > Zawsze to lepiej jak zwracac uwage. :-P

    W zasadzie to bez różnicy czy zwracać uwagę,
    czy wskazywać wybór. Ignorancie.

    > Na poczatku myslalem, ze Ci sie nie podoba. A teraz moze Ci sie podoba.

    Ale mnie wcale nie dziwi, że za każdym razem jakieś dziwne rzeczy sobie
    dorabiasz. Zacznij w końcu czytać ze zrozumieniem, ja się tylko i wyłącznie
    uśmiałem, że żyć bez borapotfora nie możesz.

    > Czuje sie z tym swietnie.
    > Nawet wiedzac, ze mam mieksza palke, czy jak to tam bylo.

    Oj! Ale chyba znowu zaczyna twardnieć.

    > To wrazliwosc, nie cebula.

    Krakowskim targiem niech zostanie wrażliwość na cebulę.

    > Ciebie nie zaintresuje, wiec nawet sie nie spinam.

    Jak będziesz standardowo pisać bzdurki ograniczając się do końca własnego
    nosa, to z pewnością nie.

    --
    Pozdor Myjk