    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG Dla tych z Androidem
    Date: Thu, 08 May 2014 13:58:48 +0200

    W dniu 2014-05-08 01:24, Adam pisze:

    > W identyczny sposob (a nawet latwiej) mozesz zainstalowac sobie trojana
    > na swoim kompie :)

    No to prawda, tylko jakby swiadomosc chyba wieksza. W prezentowanym
    przypadku ludzie po prostu kupuja telefon.

    > Sa wady i zalety. W systemie otwartym kazdy moze znalezc buga i go wykorzystac
    > - tylko zwykle bardzo szybko swiat o tym wie i szybko wychodzi aktualizacja.
    > W systemie zamknietym mozesz miec przez caly czas "systemowego trojana" i
    > byc szpiegowanym juz po zainstalowaniu czystego systemu i nigdy sie o tym
    > nie dowiesz :-)

    Tez fakt.

    > Tez nie rozumiem fascynacji applem - wot marketing, ze na amerykanow zadzialal
    > to sie nie dziwie bo to narod idiotow ale ze ta moda przyszla do Europy - tego
    > juz nie rozumiem :)

    Zeby chociaz sama koncepcja byla dla ludzi. A tu zeby wgrac muze to
    kabelek (nie byle jaki przeciez) i komputer trzeba miec. Zdjecia zdaje
    sie to samo. Jakis idiotyczny pomysl. No ale fajnie tak wyciagnac
    telefon z jablkiem na obudowie.
    Ja wzialem sobie do testow Nokie Lumie. Telewizor nieco ponizej 4",
    powiem szczerze telefon solidny, mozna powiedziec niemal idealny. Ale
    system... O ile moge przeslac muzyke, zdjecia i inne pierdoly
    praktycznie bez ograniczen, tak np. plikow pdf juz tak prosto nie.
    Totalny brak zarzadzania plikami w telefonie. Komus sie cos powalilo
    nazywac to podejsciem biznesowym, ale moze takiego sloganu nie bylo.
    Zarzadzanie podstawowymi kiedys funkcjami z poziomu galerii np. nie jest
    mozliwe. Do przeslania bluetooth'em czego kolwiek trzeba uzyc oddzielnej
    aplikacji. Zupelnie jak stary Unix, ktory wymagal pisania programu do
    byle czego. Troche to dziwaczne podejscie. No ale zaciskam zeby i sie
    staram dalej.

    Pozdro.. TK