  • Data: 2020-06-18 08:51:44
    Temat: Re: NTG Do Kris
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 czerwca 2020 22:38:40 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > Czyli, po odmowie pisałeś odwołanie i dopiero do sądu, czy olać
    > odwołania i od razu do sądu?

    Odwołanie pisałem
    W CCC nic nie dało ale np w Deichmann reklamacje "rozpatruje" pracownica konkretnego
    sklepu i odrzuciła
    Odwołanie wysłałem meilem na ich "kontakt" i chyba koś wyżej to czyta bo za dwa dni
    ze sklepu dzwonili że jednak reklamację rozpatrzyli pozytywnie
    Ale ostatnio nic w Deichmann ani CCC nie kupuje.
    Coraz mniej mnie bawią przepychanki z nimi