  • 1. Data: 2020-06-16 23:18:03
    Temat: NTG Do Kris
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    Witam

    Kris, pamiętasz temat odrzuconych reklamacji w sieciówkach? Pisaliśmy o
    tym jakiś czas temu. Opisywałeś mi procedurę odwołania przez sąd
    zlewanej reklamacji. Jakbyś był tak łaskaw i opisał jeszcze raz to
    byłbym wdzięczny za poświęcony czas.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2020-06-17 09:01:05
    Temat: Re: NTG Do Kris
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 czerwca 2020 23:18:04 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:
> [...]
    > tym jakiś czas temu. Opisywałeś mi procedurę odwołania przez sąd
    > zlewanej reklamacji. Jakbyś był tak łaskaw i opisał jeszcze raz to

    Z CCC chyba 3 razy miałem "przyjmność"
    Reklamacje odwalali nijako z automatu
    Pierwsze co to pisz reklamacje nie z tytułu gwarancji tylko rękojmi. Napisz tam czego
    się domagasz(zwrot gotówki najlepiej) złóz pismo i czekaj cierpliwie.
    Jak nie odpowiedzą w ciągu 14 dni to tak jakby Twoje żądanie uznali.
    Przy pierwszej mojej reklamacji w CCC odpowiedzieli w terminie ale nie uznali
    reklamacji
    Poszedłem do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta.
    Kobieta tam powiedziała mi że z praktyki wie ze nie ma sensu aby ona do CCC wysyłała
    jakies pismo bo też ja oleja.
    Napisała od razu pozew do sądu.
    Dość prosty formularz
    https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/formularze-pis
    m-procesowych-w-postepowaniu-cywilnym
    Zaniosłem to do Sądu wpłaciłem bodajże 30zł i czekałem na rozstrzygnięcie.
    dostałem zawiadomienie o terminie rozprawy, poszedłem do sądu(stawiennictwo chyba
    nawet nieobowiązkowe było)
    Z 10 minut "rozprawa" trwała
    Sędzia powiedział że w takich sprawach nikt z CCC się nie stawia, protestów nie
    zgłasza, odwołań nie pisze tylko po otrzymaniu odpisu wyroku przelewają ile
    trzeba(+koszty sadowe+odsetki)
    I tak faktycznie było
    Jak tylko odpis wyroku do nich dotarł to zrobili przelew i kasę miałem na koncie.
    Kolejny raz już ominąłem Powiatowego Rzecznika. Od razu po odrzuceniu reklamacji
    złożyłem pozew do Sądu. I sytuacja się powtórzyła.

    Z EuroRtv i Decathlon było jeszcze lepiej bo jak złożyłem w sklepie pismo z tytułu
    rękojmi to nie zdążyli udzielić odpowiedzi w terminie 14 dni.
    15 dnia pisałem maila że skoro nie odpowiedzieli w terminie 14 dni to żądanie uznali.
    I wtedy bez problemu albo zwracali kasę albo wymieniali sprzęt na nowy.

  • 3. Data: 2020-06-17 22:37:53
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-06-17 o 09:01, Kris pisze:

> [...]
    uznali.
    > I wtedy bez problemu albo zwracali kasę albo wymieniali sprzęt na nowy.

    Dzieki wielkie Kris.
    Ja mam kolejną nieprzyjemność z TK Max. Jeszcze nigdy nic mi nie uznali.
    Wypisują takie bzdury, że żal to powtarzać. Rozpadnięte dosłownie buty
    Ralfp Lauren po trzech miesiącach opisali jako przetarcia szwów,
    niewłaściwa pielęgnacja skóry i w ogóle "waltasię". Brakowało tylko
    palca fucka jako znaku wodnego na całą stronę pisma z odpowiedzią. Się
    zatem po kolejnej zlewce znerwicowałem i postanowiłem za Twoim
    przykładem nie dać się dymać bez wazeliny zaplutej korporacji.
    Czyli, po odmowie pisałeś odwołanie i dopiero do sądu, czy olać
    odwołania i od razu do sądu?

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2020-06-18 08:51:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 czerwca 2020 22:38:40 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > Czyli, po odmowie pisałeś odwołanie i dopiero do sądu, czy olać
    > odwołania i od razu do sądu?

    Odwołanie pisałem
    W CCC nic nie dało ale np w Deichmann reklamacje "rozpatruje" pracownica konkretnego
    sklepu i odrzuciła
    Odwołanie wysłałem meilem na ich "kontakt" i chyba koś wyżej to czyta bo za dwa dni
    ze sklepu dzwonili że jednak reklamację rozpatrzyli pozytywnie
    Ale ostatnio nic w Deichmann ani CCC nie kupuje.
    Coraz mniej mnie bawią przepychanki z nimi

  • 5. Data: 2020-06-20 00:44:28
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-06-18 o 08:51, Kris pisze:

> [...]
    > Ale ostatnio nic w Deichmann ani CCC nie kupuje.
    > Coraz mniej mnie bawią przepychanki z nimi

    Chodzi o to, że w tk max pani menago w wieku na oko 20 years
    powiedziała, ze mogę się odwołać kiedy będę miał opinie rzeczoznawcy z
    mojej strony. Inaczej to sie pan wal. Tak w skrócie. To wydaje się dość
    logiczne w kontekście wagi opini, bo idąc do sądu to z czym niby? Bo sie
    nie zgadzam? Rozumiesz o co mi chodzi? Oni mają rzeczoznawcę i co nam
    pan zrobi? Po prostu nie wiem jak sąd podchodzi do takich spraw. Mam
    ochotę sie zabawić tylko nie chcę improwizować.
    W każdym razie dzieki Ci za poświęcony czas.

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2020-06-20 07:41:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W każdym razie dzieki Ci za >poświęcony czas
    U Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta byłeś?

  • 7. Data: 2020-08-23 21:38:56
    Od: maniek4 <s...@w...fju>

    W dniu 2020-06-20 o 07:41, Kris pisze:
    > U Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta byłeś?

    Szybko odpowiadam. :-)

    Dzwoniłem. Powiedział, że są jacyś rzeczoznawcy którzy wydają
    jednoznaczną opinię. Trzeba do nich wysłać, opłacić 60 zyli i po ich
    opini odsyła sie do sprzedawcy, łącznie z kosztami.
    Także pewnie sie coś zmieniło od "Twoich" czasów.

    Pozdro.. TK