eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNTG Są normalni usługodawcy › Re: NTG Są normalni usługodawcy
  • X-Received: by 2002:aca:4b86:: with SMTP id y128mr14875726oia.179.1572875090159; Mon,
    04 Nov 2019 05:44:50 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:aca:4b86:: with SMTP id y128mr14875726oia.179.1572875090159; Mon,
    04 Nov 2019 05:44:50 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
    ne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!j
    16no9810723qtl.0!news-out.google.com!g53ni608qtg.0!nntp.google.com!j16no9810721
    qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 4 Nov 2019 05:44:49 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5dc02475$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <e...@g...com>
    <e...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5dc02475$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: NTG Są normalni usługodawcy
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Mon, 04 Nov 2019 13:44:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2767
    X-Received-Body-CRC: 4222489348
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:557297
    [ ukryj nagłówki ]

    On Monday, November 4, 2019 at 2:15:36 PM UTC+1, Uzytkownik wrote:
    > Ale nawet gdyby się okazało ze cewkę którą zamówiłem jest niepasująca to mechanik
    to zauważy w minut. Jedyna strata(oprócz jego 5 minut) to kolejne dwa dni
    oczekiwania na kolejna cewkę.
    >
    > Czekając kolejne 2 dni dla mnie to strata, bo auto ma zarabiać, a nie
    > stać w warsztacie.
    >
    > Dlatego nie interesuje mnie skąd mechanik ma części i ile na nich
    > zarabia.

    Ale mechanik ma ten sam problem, jesli nie jest wyspecjalizowany w jednej marce (czy
    tez ASO) i nie ma czesci na stanie, to zamawia w ten sam sposob co klient, czyli
    przyjedziesz i... nie pasuje. Kiedys tak mialem z Astra F, umowilem sie na wymiane
    termostatu, podalem wszstkie dane jakie chcieli, zamowili, przyjechalem, rozkrecicli
    i... nie pasuje, na szczescie bylo dosc wczesnie i jeden z mechanikow pojechal
    osobiscie po pasujacy... Kosztowalo mnie to tylko extra 2h czekania. Gdybym mial
    swoj, to raczej by pasowal ;)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1