    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Date: Fri, 3 Jun 2016 22:48:27 +0200
    <0...@g...com>

    W dniu 2016-06-03 o 20:42, Kris pisze:

    > Nie wiem za bardzo co to jest a doktoryzować z tego na tą chwilę ochoty nie mam.
    > Ale tak na szybko mi wyszło że 50cal telewizor Samsunga z ty vod itp to najtaniej
    2300zl czyli w porównaniu do tego thompsona co podlikowałem to 500zł więcej. Darmo
    wiec te vodu nie są. Ale może się mylę?

    Porownujesz cos najtanszego do czegos co najtansze nigdy nie bylo. Nie
    sprawdzam, ale podobna do Samsunga polka tj. LG kosztuje pewnie blizej
    tego co Samsung i vodow nie ma w pakiecie. No i serwisowo bezpieczniej
    chyba kupic cos z rodziny bardziej markowych jak jednorazowe rzuty do
    ktorych pozniej nic kompletnie nie ma. Nie namawiam, ale dolozenie dwoch
    stowek czasem procentuje.

    Pozdro.. TK