  • Data: 2015-06-24 11:06:35
    Temat: Re: NTG - wiersz Milosza
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-24 10:20, Budyń wrote:
    > [...]
    > Bo to wyglada na obsesje, pis to samo zło - niewazne ze obniza podatki, niewazne ze
    walczy z korupcją, niewazne ze sluzby inwigilowaly duzo skromniej niz za tuska...
    Zdaje sie ze wy macie pretensje ze pis nie był/jest ideałem - no fakt, nie jest :)

    Ojtamojtam! Jak dla mnie jest oczywistą oczywistością, że z politykami
    to jest mniej więcej tak jak w dowcipie "po czym poznać, że polityk
    kłamie" ("po tym, że otwiera usta").

    I może jeszcze drugie przysłowie przedwyborcze "nikt Ci nie da tyle, ile
    my Ci obiecamy".

    IMHO dopóki w prawie (a w szczególności w konstytucji) nie będzie
    legalnego mechanizmu umożliwiającego wyjebkę wybrańców przed upływem
    kadencji, dopóty tego typu dyskusje będziemy prowadzili systematycznie
    przed każdymi wyborami parlamentarnymi. Bez względu na to, kogo
    dopuścimy do koryta.

    Zauważ, że w "prawie samorządowym" mechanizm wyjebki istnieje, jest
    stosowany (niestety za rzadko) i IMHO nieco to dyscyplinuje
    samorządowych wybrańców.

    Po zrozumieniu powyższego spokojnie można sobie odpuścić analizę
    (przed/po wyborczych) obiecanek gruszek na wierzbie i skupić się na
    ocenie merytoryki.

    I tu jest kolejna złą wiadomość ...

    Mając na uwadze naszą scenę polityczną, ocena merytoryki IMHO niestety
    nie polega na wskazaniu tych "najmądrzejszych" tylko raczej na wskazaniu
    tych, co to najmniej debilnie gadają ...

    I w tym kontekście Kukiz ma doprawdy spore szanse - IMHO głownie
    dlatego, że nie ma jakiegokolwiek (konstruktywnego) pomysłu na życie.

    Piotrek