  • Data: 2015-06-24 12:31:56
    Temat: Re: NTG - wiersz Milosza
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8feff994-1342-4a7c-a711-44fa6da917ad@go
    oglegroups.com...

    > aaa nie chce ci sie...

    A no nie chce mi się. Przekopywanie się przez szambo nie należy do moich
    hobby.

    > Znalazlem ze przed pogrzebem w naszym dzienniku udzielil wywiadu jan majda
    > (ten od linku ktory podalem z tymi niby rewelacjami).
    > Episkopat sie odcial od takiego stanowiska, nigdzie pis tego goscia nie
    > poparł.
    > Zatem twoje powyzsze stwierdzenie o patriotach z pis ich obraza - wycofasz
    > sie z tego i przeprosisz? Argumenty rodem z kawalu: nie w nawym yorku
    > tylko w moskwie, nie samochody a rowery, i
    > nie rozdawali tylko kradli.

    Jak chcesz to nazwij mnie kłamcą, nie będę po raz kolejny przekopywał się
    przez szambo wypowiedzi podłych ludzi bo musiałbym je _czytać_ by znaleźć i
    podać tobie na tacy.

    > Bo to wyglada na obsesje, pis to samo zło

    Zaprzeczasz rzeczywistości - nie dalej jak dwa tygodnie temu chwaliłem PiS
    za program RnS. O obniżeniu składki rentowej też nieraz wspominałem.

    > - niewazne ze obniza podatki, niewazne ze walczy z korupcją, niewazne ze
    > sluzby inwigilowaly duzo skromniej niz za tuska... Zdaje sie ze wy macie
    > pretensje ze pis nie był/jest ideałem - no fakt, nie
    > jest :)

    Nie wiem o co "my" mamy pretensje. Wiem o co ja mam pretensje i o tym piszę.
    To Ty nazwałeś ich patriotami więc to Ty powinieneś umieć to jakoś
    uzasadnić. Ja nie widzę podstaw do takiego twierdzenia i podałem przykłady
    dlaczego.

    Ty nie widzisz w tym nic złego - ok, Twoja ocena może być inna od mojej. Ale
    nie robienie nic złego to nadal za mało by mówić o patriotyzmie.

    Pozdrawiam
    Ergie