    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@g...com>
    <5876892d$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5877680e$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5877d03b$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5877dd8f$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Fri, 13 Jan 2017 00:56:20 +0100

    On 2017-01-12 22:32, Zenek Kapelinder wrote:
    > I w ten sposob wygrali wybory. Gdyby pelo miało taki wynik i wygralo wybory to tez
    bys go kwestionowal? Sposob liczenia i konsekwencje z nim zwiazane znane byly przed
    wynorami czy po wyborach? Nie jestem w ich fanklubie i na nich nie glosowalem. Ale
    jak utrzymaja taka jak dotychczas polityke zwiazana z imigrantami to w nastepnych
    wyborach bede na nich glosowal. Nie musze zgadzac sie ze wszystkim co robia, dla mnie
    wystarczy ten jeden punkt. Ponad rok rzadza i nie widze zeby po tym czasie bylo mi
    gorzej. Od tego zeby mi bylo lepiej ja jestem a nie rzad. Jak tylko klod pod nogi nie
    rzucaja to jest dobrze. Poza tym kilka posuniec jakie zrobili podobaja mi sie. Ciesze
    sie na przyklad ze zabrali kase bylym ubekom.

    Ależ ja nie kwestionuję wyniku wyborów bo mam je generalnie rzecz biorąc
    w dupie. Zwłaszcza w sytuacji kiedy IMHO nie ma z kogo wybierać bo każdy
    z wybrańców - choć trudno w to uwierzyć - jest "głupszy" od poprzednich.

    Ale przyznam się, że ci ostatni wybrańcy to mi nawet zapunktowali odkąd
    to Morawiecki dba o to, żeby nie było mi przykro. A cała reszt dba o to,
    żebym był zadowolony z dobrego kursu USD ;-)

    Piotrek