    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 16 Jan 2017 08:58:00 -0800 (PST)
    <f...@g...com>
    <3...@g...com>
    <6...@g...com>
    <587bd6ff$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <o5gmrc$12h5$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <o5got4$15vs$2@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <587ce064$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 16:02:14 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    niewiarygodny bo nieobiektywny. Gdyby był niezależny i obiektywny stona platformiana
    nie mialaby z niego specjalnego pozytku, a pis by go nie ruszył.

    ale ja tak nie napisalem, podpuszczam chlopaka do zwierzen :)

    > Qwa jaką Ty się kierujesz argumentacją?
    > Przecie to jest argumantacja leninowsko-marksistowska.
    > Towarzyszu! Już to przerabialiśmy i więcej tego nie chcemy i nie podoba
    > nam się to do jakiej roli obecnie rządząca partia komunistyczna
    > sprowadza Trybunał Stanu. Instytucję, która powinna być apolityczna i
    > niezależna.

    100% racji - powinna być apolityczna i niezależna.
    Tylko ze nie była - rzeplinski osobiscie w 2015 pomagal pisac ustawe o tk tak by
    POwska strona zachowała wiekszosc. A potem zreszta orzekł ze to co napisał było
    niezgodne z konstytucją :)
    I tu jest jazda - jesli jestes z lemingradu to trybunał ze stronniczym rzeplinskim
    był świety, orzeczenia ostateczne itd, a jesli z pisu to mozna trybunał kiwać, nie
    publikować bo jasne ze ten trybunał był jedyną ostoja porządków IIIRP i postara sie
    zmiany w polsce zablokowac itd.
    Teraz gdy trybunał jest juz przejety przez pis lemingoza bedzie krzyczec ze
    orzeczenia sa nieważne, a pisowcy ze tylko naprawili to co PO zepsuło a orzeczenia są
    ostateczne :) Na gruncie prawa rozstrzygniecia nie ma zatem pozostanie
    rozstrzygniecie polityczne - wygra silniejszy.
    Autorytet tego sądu legł w gruzach w oczach i jednej i drugiej strony, tyle
    przynajmniej wspolnego :)

    b.